Türkçe | English    
 

ANA SAYFA

HAKKIMIZDA

AVUKATLARIMIZ

FAALİYET ALANLARIMIZ

KAHVE MOLASI

İLETİŞİM

 
 
 

HABERLER


 

Yer Sağlayıcı Uyarıya Rağmen


 
Haberlere Geri Dön
 

Online ticarette taklit ürün sorunu kangren oldu. Tüketici şikâyetleri çığ gibi büyüyor. Türkiye'de 2015 ve 2016 arasında internetten siparşi verenlerin yüzde 11'i dolandırıcılıktan (taklit ürün satışından) şikâyet etmiş.

Raporu hazırlayan ekibin başında FİSIHAD Kurucusu ve Başkanı
Avukat Vehbi KAHVECİ
var. Kahveci'ye, "Yer sağlayıcı alışveriş sitelerinin yükümlülüğünün şikayete bağlı olması hukuki bir boşluk değil mi? Şikayet olmadığı sürece her dükkan istediği gibi satış yapabilecek mi?" diye sordum. Kahveci, bakanlığa da bildirdikleri görüşlerini şöyle özetledi.

"Yargıtay Hukuk Genel Kurulu'nun bahsettiğimiz kararı aynı mahiyette düzenlemeyi kabul etmekte ve uyar-kaldır sisteminin uygulanacağına hükmetmektedir. Haberdar edilmeye rağmen işlem yapmayan yer sağlayıcının artık kusurlu olduğundan bahsedilecektir."

Kaynak: Haberturk

Haberin devamını okumak için aşağıdaki linke tıklayınız:

http://www.kahveci.av.tr/files/haberturkhaber.pdf
Kaynak 2: http://www.haberturk.com/yazarlar/esen-y-evran/1611246-hepsinden-suphe-edin